復刊投票コメント一覧

慶 レスリー・イン・チャイナ Director s Edition

全2,357件

I love leslie.希望哥哥的东西一直出现在我们周围。永远不要中断。

2012/07/21

I miss this book because I was very young when it was published.I read the book <张国荣的时光> several years ago, I want to collect the beautiful pictures of Leslie.I love Leslie. Thank you very much for giving me this chance to realize my little dream.Thank you.

2012/07/21

Just because we love leslie and we miss he

2012/07/21

希望在有生之年 拥有他的东西

2012/07/21

I'm a fan of Leslie after his leave. It's a pity of my whole life that I didn't know him earlier, so I can just hold the precious memories from other people and other ways. I'm very very thankful for your kindness to the republication.

2012/07/21

Because I love you

2012/07/21

我是后荣迷,这辈子已经有了不能亲临他的演唱会的遗憾,所以我想拥有人世间最的笑颜。

2012/07/21

他的脸怎么看都不厌倦

2012/07/21

有生之年的遗憾便是不能亲眼目睹你的风采

2012/07/21

あたしたちは、GORGORのことが大~~~好~~~~~~~~~き…… 美くしいあなたの笑顏、かわいいあなたのさみしい時、...やさしいおまえの全部の全部を見えたいだから、《慶》の復刊がお願がいします~!!!!!

2012/07/21

レスリー チャーは私の一番大好きな芸能人、でももう死んだ。この本を買いたいけど、本が少ないので、高すぎる。復刊ほし!

2012/07/21

哥哥是80年代的代表,他标志了一个时代的起落。

2012/07/20

喜欢,首版、再版的时候我都还小,都错过了,这次希望能成!

2012/07/20

中文能看懂么???哥哥是我心中的挚爱,虽然他人已经不在了,但他从来没有离开过我!我相信跟我有同样想法的荣迷也有很多很多。如果能够再版,喜欢他的人都会去买,这是我2012年的一个愿望,希望能贵社能让我的愿望成真:)感谢

2012/07/20

希望友人能得到她想要的哥哥的书

2012/07/20

LESLIE、大好き

2012/07/20

喜欢他的一切,这本没有,想要。

2012/07/20

我是一个中国的90后的女生 小的时候第一次看到哥哥就很喜欢 长大后才真的比较懂他 虽然他不在了 可是希望能在他十年纪念的时候看到再版

2012/07/20

我是后荣迷,想看看风华绝代的哥哥

2012/07/19

可以让我们重新怀念一下经典,当然是便宜点好

2012/07/19